Vår, Mjukglass, Sjuk.

Hej hopp från sjukstugan .
Mår som ett jävla bajs på ren svenska, skallevärk och febrig, snurrig och lite illamående, det börjar ta sig mot öronen, o jag pallar verkligen inte en öroninflammation, det har jag redan haft tillräckligt många av, va ett sk öronbarn som liten o dom operera o det skulle bli mycket bättre o försvinna när jag blev vuxen, ha, vart försvan det då ? Varje gång jag blir sjuk får jag ju bubbelt så ont i öronen och inflammationen blir ju bara värre o värre, vad operera dom då ? Det undrar jag.. Det suger o jag hoppas verkligen det försvinner snart, sjukan i kroppen alltså, kan inte bli sjuk nu o vill verkligen inte bli sjuk, vem vill det ?

Nog om det, känner mig ju iallafall glad över att solen skiner, man får ta vara på dom soltimmarna som kommer nu, det sägs att det ska komma mera snö till helgen, skitsnack får vi hoppas!! Här ska vi ha vår nu, fram med vårjackan, snygga sjalar, vårskorna, åh va jag längtar ..

O snart gör väl mjukglassen entré? Det hoppas jag verkligen, jag är grymt sugen redan idag men jag får hålla mig till piggelin så länge som halsen ömmar, men snart så, jag ska trottsa vintern o ta fram vårjackan. NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback