Städdag

Hejhopp
En bra helg, en mysig helg, trotts kaoset som rådde i fredags, herregud.
Vi har haft filmkväll och kikat bilar, va iväg till Åkersberga igår men det va ingenting o ha, vart stoppade av polisen och körde nästan vilse på alla småvägar som vi skulle åka av på.
Vilken lördag men en rolig sådan

Idag trodde jag inte mina ögon när jag vaknade, igår gick jag i linne o vårjacka o njöt av värmen som solen spred och idag, IDAG ÄR DET SNÖ, det snöar som fan och jag blir så arg, irriterad och förbannad, nu är det fan slut på vintern. Det är snart april.

Så i protest så ska jag fan gå naken eller nått!

Idag har vi iallfall storstädat, tvättat, bytt gardiner och diskat, tänk va mkt man hinner med om man vaknar 8, jättekul en ledig snöig söndag, känns toppen, verkligen, ja men hemmet skiner och luktar gott, tur det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback