Skithelvetesdag

Jävla skitdag..

Slår på datorn o ska logga in, då funkar inte internet helt plötsligt, när det väl funkar, så ser jag fram emot att öppna min mail, tror ni mailen funkar?
Jävla skit.
Testar o testar, till slut så blockeras mailinloggen för jag har tryckt fel lösen för många ggr.
Så nu funkar inte sockerdocka mailen, jag blir fan galen snart o jag VET att det är rätt lösen men icke, kommer inte in på den, skickar iväg lösenfröfrågan o då skickar dom en länk till mailen jag inte kommer in på, dom är ju bra smarta! Älskade hotmail!

Loggar in på min reservmail o ser fram emot ett välkomms mail av skolan där kursen ska starta men inkorgen är tom, mailar o ringer men tror ni jag får nån svar? NEJ

Jag ger upp, jag orkar fan inte längre, ingenting har fungerat idag, absolut ingenting
Skulle inte förvåna mig om bilen inte startat när jag ska iväg till jobbet, då ger jag upp på riktigt
Fyfan för den härdagen

Skulle ha legat kvar i sängen från första början


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback