Sjukling

Vilken söndag, herregud vilket kaos o skallen gick på högvarv tills den inte orkade mera och ögonen slockna!
En orolig natt, en febrig och frossig natt, magen gör jätteont och halsen ömmar, det känns rart, solen skiner och jag längtar till våren..

Idag är jag hemma o kurrerar mig, har gosat ner mig o soffan o den kommer jag inte lämna om det inte är absolut nödvändigt, kikar film och kollar runt på lite olika sidor för att få inspiration till våren, både till kläder , skor och väskor o ja det finns massor.

En annan sak, varför är jag konstant törstig heeela tiden? Typ dricker som om jag aldrig sett vatten förut, det är läskigt, o halsen gör ont o slemmar ihop, låter ju mysigt, men det är inte speciellt fräscht! Ja, hoppas det går över


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback