Resa

Har suttit här en stund nu o kikat runt lite o jag vill verkligen åka tillbaka till London igen, toppenmys !
Jag vill överraska min underabara sambo med en resa dit, jag funderar tom att ge det till han i 25 års present kombinerad 3 års present, det kan bli hur bra som helst, jag tänke att vi tar en helg bara o jag vill verkligen ge det till han i present, han skulle bli toppenglad !!

Spåna vidare på den saken men jag vill verkligen åka, vore så mysigt, bara han o jag, London, shopping, god mat och varandras sällskap, det låter toppen o jag skulle kunna åka redan imorn, komma iväg en stund och ladda om batterina, få ny energi, åh jag vill dra nu !!!!


(bild google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback