Jag tror på mig själv

Imorgon börjar mitt nya liv.
Med det menar jag följande;

*Försöka med ett nyttigare liv
*Spara pengar (sluta shoppa hejvillt)
*Inte ta nån skit, från nån
*Bli en bättre människa

Det kommer absolut flera punkter och listan kommer uppdateras så fort jag hittar nya mål i mitt nya liv.
Jag vill verkligen förändra, inte mig själv, mer hur jag lever, jag lever bra men vet att det kan bli bättre, jag kan må bättre och jag kan få det bättre om jag bara jobbar lite på det.

Sluta shoppa saker jag verkligen inte behöver o vill jag handla så måste det finnas pengar i handen
Faktura är farligt
Sluta ta skit från människor som bara är dryga o tragiska och som vill förstöra mitt liv

Jag vill verkligen försöka och jag vill lyckas, jag vill bli en bättre människa, jag vill trivas i mig själv!
Jag har det som sagt bra, är glad och lycklig men allt kan bli bättre.
Får jag bara lite punkter och "regler" för mig själv så kommer detta o bli kanon, det kommer lyckas

Jag kommer lyckas.


Kommentarer
Lynn

härligt gumman! kör på bara, ja tror de kommer funka fint, blir lättare när man har lite punkter att gå efter :) och ja håller med ta INGEN skit från någon!! puss

2010-03-22 @ 08:55:16 | http://w
Ida

Du är redan en bra människa, Maria! :)

2010-03-22 @ 14:36:42 | http://lifeisfordummies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback