Gör om mig

Det snöar fortfarande och hade det inte varit så nära vår så hade jag nog tyckt att det var ganska mysigt.

Kikar runt på olika gör om hemmet sidor, eller iallafall olika inspirations sidor och bloggar, vill förnya, lägga till och göra om! Ett vitt hem är snyggt och stilrent, jag gillar det väldigt mkt men är lite rädd att det ska ta över och kännas kallt, köket går just nu i vitt, har nog en vit period, haha va fel det lät men hemmet har en vit period just nu och jag gillar det väldigt mycket, det känns rent och snyggt!
Fräscht och sommarhärligt. Ljust om inte annat.
Vitt med inslag av olika starka färger eller svart, det är snyggt när en stark färg bryter av allt det vita, det kan vara allt ifrån kuddar, filtar, ljus eller handdukar.

Jag är så nöjd över hur vi har det hemma med färgsättning så när man kommer in i det båla rummet så blir det som en färgchock o jag vet inte riktigt hur dom innan tänkte med just detta rum. Jag vill göra om det NU
O jag ska nog ta tag i tapetletande snart o verkligen sattsa på detta rum nu, det ekar, det är fullt och det används inte, det ska bli ändring på det o jag vet precis hur jag vill ha det!

Antingen gör vi om rummet till vårt nya sovrum eller så gör vi om det till mysläs/data rum.
Det ska in en härlig varm färg, nya snygga gardiner, lampor, matta och nån snygg fotölj, det ska bli ett rum som används och som man vill vara i, nu ska det bara göras också (:
Jag tror det kommer bli toppenbra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback