Dyngkåt och hur helig som helst

Igår var det en gos fredag med världens bästa mamma i Västerås <3
Tokmys, vi tog en heldag på stan med shopping, fika, middag o shopping, hitta massor med fint som fick följa med hem, fika gott och åt världens godaste sallader, mums!
Skrattade och hade en riktigt tjejdag, bara vi två, älskar det.

Tiden rullar iväg och vart 19 o vi tog plats för Mia Skäringers enmansföreställning, fyfan va bra den var, vill se den igen, vi skratta så vi grät, vi skratta så vi vek oss och vi skratta så vi nästa kissa på oss, ont i kinderna för jag tror inte skrattmusklerna har jobbat såhär mkt på sista tiden , så jäkla bra föreställning.
Jag har inte vart så mycket för hennes sorts humor förut men efter igår har jag verkligen ändrat min uppfattning om denna helgoa tjej.

Mia Skäringer-Dyngkåt och hur helig som helst!
REKOMMENDERAS verkligen! Se den!!!



Denna fredag kommer jag leva länge på, tack mamma för denna underbara dag.
Jag älskar dig <3


Kommentarer
Lynn

jag älskar din och din mammas relation. Ni verkar vara som bästa vänner men ändå mor och dotter, jag vill också :)

2010-03-13 @ 23:22:46 | http://wisewords.blogg.se/
Maria

jag älskar också den :) att kunna umgås med mamma som mamma o som min allra bästa kompis! Det är underbart o guld värt :) <3

2010-03-14 @ 22:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback