Dygnet runt

Den 29e mars börjar jag plugga ..
Nu kanske det är många som, jaha men det gör hon redan ?
Nja, själva delen att sitta i skolan igen var inte riktigt min grej så nu blir det distansplugg och prov över telefon
Känns lite galet att inte se läraren man ska ha prov med men det känns kul, spännande och som en ny rolig utmaning i livet . Jag är redo
Jag sitter förfullt o kikar på böcker till bra priser, dyrast 400, billigast 200 så hoppas "Blocket" folket hör av sig så o att böckerna finns kvar
Fick hem en bunt med papper idag från skolan jag ska gå i, hur man förbereder sig, hur man använder hemsidan hur sidorna ser ut o mer där till, jag får sätta mig i lugn i ro nåndag o kika igenom det .

Ikväll är det jobb som gäller och idag börjar Donken med dygnet runt öppet o det är väl med blandade känslor och tankar men det kommer nog bli kul och spännande, får se hur det funkar men det kommer nog bli bra .

Diska, duscha, fixa o iväg, vill helst inte gå ut alls idag, så less på vintern


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback