Det funkar inte längre

Vart jag än går, vem jag än pratar med så vaknar alla tankar, jag blir påmind hur jag än gör, vart jag än tittar .
Jag orkar inte mera, mina känslor tar över för mycket, jag vill inte tänka, jag orkar inte gråta och jag orkar inte ha ont längre, jag orkar inte glädjas åt andra längre, det låter hårt men precis, just så känns det nu .
Jag vill inte ha det såhär längre och inga ord i världen kan ta bort min smärta, inga ord i världen kan få mig på andra tankar just nu, ingenting hjälper, ingenting alls ..

Jag kan inte tänka klart, går in i en dimma och kommer inte ut, jag hittar ingen utväg o ju mer jag springer, mer vilsen blir jag, jag har tappat bort mig själv på vägen
Jag vet inte vart jag är eller vart jag är på väg, jag vet ingenting och det tär på min kropp
Energin sugs ut och lämnas bakom mig, själv faller jag ihop o känner hur tårarna tar över mina ögon som inte vill öppnas och se på framtiden ...


Kommentarer
Lynn

Men tjejen då! vet inte vad jag ska säga, hoppas det löser sig snart för dig. När man träffar dig på jobbet så är du alltid så glad, utåt sett så är du en lycklig och fin människa, jag hoppas att du vet att du är en bra tjej! det är vad jag tycker iaf! kram på dig!

2010-03-04 @ 12:31:35 | http://wisewords.blogg.se/
Maria

tack snälla rara söta Lynn (: jag hoppas också det löser sig med allt snart, det är lite jobbigt just nu, mkt tankar o funderingar kring allt men snart så finns det nog lite ljus där framme o gå efter (:

Dina ord värmer verkligen jättemkt, blir glad o varm i kroppen av dom . Puss söta du <3

2010-03-04 @ 18:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback