Alla dessa skor ...

Skor kan man aldrig få för mkt av enligt min mening o jag har verkligen förälskar mig i skor med platå, förut avskydde jag dessa platåskor och förknippar det med stora fula, klumpiga "spice girls" skor men på sista tiden har jag hittar väldigt många snygga platådojjor, dom jag klicka hem från Nelly häromdagen älskar jag, hoppas dom passar bara, får nog hem dom på måndag, som jag längtar .

Jag ska väl erkänna att jag har haft platå alá Baby Spice en period i livet, jag tyckte jag var stentuff och använde dom flitigt, både i skolan och hemma, jag var stolt, stolt över att folk tyckte det va häftigt att jag hade såna, att jag vågade, när jag ser tillbaka så visst det var ballt men idag skulle jag aldrig sätta ner en fot i dom skorna, jag tycker det är konstigt att jag gjorde det då, dom är ju grymt fula egentligen, tuffa på ett sätt men hemska !!

Haha jaja, man har ju haft lite modekrisar i sitt liv, eller när jag var mindre tänkte jag inte alls på vad jag hade på mig, vikt o modehetsen var inte alls lika stor som idag, inte alls, idag påverkas tjejer mkt mkt mer än vad jag gjorde på min tid som tonåring, och tack gode Gud för det !!
Det är alltid skoj att se att mode kommer o går, kläder o skor blir aldrig omodernt egentligen o jag tycker det är lite ballt att trender kommer o går, kläder som min mamma hade när hon var 16 kan idag va tokhett att ha på sig, synd för mig bara att mamma var pinnsmal när hon var 16, hon drog nog en 34a o det kan jag säga att det gör verkligen inte jag, haha, tänk va mkt snyggt hon har sen hon va ung ! Åh, blir nästan lite avis o här kan vi då snacka om kläder som jag kommer va själv om (om jag nu va en 34a)



Mina Spice skor, haha, herregud !
Och dom nya platå dojjorna jag har spanat in från Nelly.com  grymt snygga
90 vs 00


Kommentarer
Ellen

Hej! ser nu att detta inlägg är skrivet 2010 och du har säkert kastat dina spice girl skor.. men om du inte har det så är jag JÄÄÄÄÄTTE intresserad av att köpa dom, har letat i över ett år.. kan du tänka dig att sälja dom?
Tack på förhand!! kram Ellen

2013-07-22 @ 18:02:32 | http://glitterstrumpa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback