Kommer dom säga JA?

Ingen har väl kunnat undgå bröllopet som väntar. Varje tidning är bombade med övervakning och nedräkning inför den 19 juni 2010, en historisk dag i svensk historia.
Imorgon ska Vickan och Daniel säga Ja till varandra och vi får väl verkligen hoppas att ingen av dom backar ur och springer ut ur kyrkan, haha det vore en rolig syn, kalla fötter och avbryter allting. Vilket media chock det skulle bli men jag tror det skulle sälja mera än det lyckliga slutet, eller början? Beror på hur man ser på saken..
Kan väl känna att det är en aning överdrivet hur mycket det ska skrivas och sändas tv om det, ja, vi har fattat, det är en stor sak men nån måtta får det vara, man märker inte ens av VM..

Tv4a kommer sända från tidig morgon, hela dagen till sen kväll, 1an har köpt in alla rättigheter till att sända bröllopet och även om jag tycker att allt är överdrivet och för mycket av det så kommer jag ändå tittat.
Kommer inte sitta från 06 till 01 men jag kommer definitivt titta på själva JA;et. Det måste jag göra.

Hoppas på bra väder, på bra stämmning, det kommer iallafall vara sjukt mycket folk men sånt är spännande.
Jag ser fram emot o titta imorn och hade vi haft tid hade vi stått i Sthlm och viftat med en Sverige flagga.


Ser nästan ut som syskon, visst gör dom?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback