Distans plugg

När jag fick nys om undersköterske kursen på distans kändes livet lite lättare.
Jag anmälde mig och kom in, superkul.
Men att plugga hemma på distans kräver så grymt mycket av en själv. Man måste verkligen sätta sig ner och ta sig tid, alla säger hela tiden att det verkar ju lätt men nej, det är det verkligen inte.
Man måste verkligen ha självdisiplin, det är ingen lärare som kollar en, man kan inte fråga nånting närsom helst. Det är det som är det mest jobbiga, att inte kunna ha en lärare i samma rum, ibland kör man fast och då skulle det behövas, men samtidigt är det en härlig frihet att kunna sitta hemma o plugga i egen takt, i lugn o ro..

Sen att CSN ska dryga sig är mest jobbigt, jag ska ha mina pengar, vad är problemet??? Suck
Det är inte bara en sak man ska behöva tänka på heller...
Imorse satte skickade jag in första inlämuppg. och det känns bra, nu är det fredag och en mysig helg väntar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback