2 juni och sommaren är här?

Det kan vi väl säga att den är nu? Jo det gör vi, jag bestämmer det.

Förutom Ullared i sommar ska det hinnas med massor, varje helg i hela juni är uppbokad och det känns både kul och lite småjobbigt men har man dagar planerad så har man även dagar och se fram emot

Denna helg är den sista jobbhelgen sen går jag på ledighet, alltså tjänstledig över sommaren så jag ska hinna med pluggandet och mig själv, det känns hur bra som helst!

Helgen 11-12-13 är det full rulle.

Älsk fyller 25 den 11e, det ska såklart firas, han vill inte ha nå stort, då han är emot födelsedagar, så jag ska boka bord på nån mysig restaurang, för bara oss två, lite överaskning. Men vad ska man köpa i present? Att det alltid ska vara så svårt "/
Den 12e ska vi över till bror och ha lite grillpartaj/födelsedagspartaj för honom (fyller den 19e) det ska bli kul
Den 13e ska vi ha över vänner och familj hit för att fira Fredrik!
En jobbig helg, ekonomiskt ;p

Sen fortsätter helgen till den 19e, då bror fyller o även prinsessan ska gifta sig, ja, jag tycker det är intressant och kul med kungafamiljen, jag följer dom inte alls men nått sånt här som att prinsessan ska gifta sig får man väl bara vara med om en gång!
Den 20e ska familjerna fira Johan (tror jag)

Sen fortsätter vi till midsommar, det ser jag fram emot, det ska bli riktigt mysigt :)
Och den 28e drar vi till Ullared, vi kommer hem lagom till hamnfestivalen, får se om vi drar dit men det lär väl bli en sväng, nån av kvällarna, helgen efter så är det dags för Power Meet och älsk drar på kryssning.

Haha, insåg precis att det är sjukt mkt vi ska göra i sommar, sjukt mkt vi har inbokat, sjukt mkt kul vi kommer uppleva tillsammans och med andra, fler datum kommer spikas, fler datum kommer planeras.
Sen finns det datum som är planerade men som inte ännu skrivits ut, lite hemligheter får man ha!

Jag ser fram emot denna sommar
Sommar 2010 kommer bli en bra och rolig sommar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback