Vardag...

..Vart tar tiden vägen?
Det är snart en ny månad, början till höst, vardag och allt drar igång som vanligt.
Slut på semestertider och skolan ringer in.
Det känns trist, trist och tråkigt, tråkigt och långdraget, men vad kan man göra åt det?
Jag vill inte ha vardagasrutiner, jag vill ha frihet och härliga dagar.
Det är synd att semesterrutiner tar flera dagar att hitta, medans vardagsrutinerna kommer igång så fort det blir vardag. Det är TRÅKIGT.

Vardag, vilket ord, ett tråkigt ord. Usch. Men jag får ändå njuta av sommarveckorna som varit, dom har varit underbara, den bästa sommaren! Sommar 2010 kommer hänga med och finnas kvar länge. Den sommaren ska jag tänka tillbaka till när höstens mörker smyger sig på, visst har alla årstider sin charm men jag föredrar värme och ljusa nätter.

Det är bara så jobbigt att tiden flyger iväg, den rinner bort, den försvinner och det skrämmer mig lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback