Väggord

Jag har verkligen förälskat mig i väggord, sen jag såg dom på en liten affär i Uppsala så har jag varit fast .
Vi har satt upp Carpe Diem i hallen som snart ska bytas ut, beställde lite ord igår på en jättebra sida, kanske lite dyra men det är det värt .
Ska fixa till en hylla med lite fina, minnesvärda kort o sen ska väggorden upp, kort kommer senare ..
Det är kul hur man kan förändra, förnya med lite olika ord, ord som man sällan säger men man så ofta upplever, jag tror det kan bli bra, det är svårt bara att bestämma vilka som ska upp vart o vilka man ska klicka hem, hade gärnat tagit några till, ord som får en att tänka efter, ord som får en varm o glad, bokstäver som har sån kraft, som betyder så himla mkt !
Det är mysigt med ord som kan berätta en liten saga om bilderna brevid dom .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback