Kärleken Övervinner Allt

Då var 2009 slut och det är början på något nytt .
Jag ser fram emot detta år, vad det kommer erbjuda, vad som kommer hända och vad vi kommer få uppleva, med att kl slog 00 lämna vi allt det jobbigt bakom om och ser fram emot 2010, helt klart !
Ett bra tolvslag, skåla i vin och pussar ! Underbart .

Ett nytt år med nya möjligheter, nya minnen och upplevelser, lyckan kommer vara med oss detta år, det måste den vara o det ska den vara !!

2009 har varit en kanonbra på många sett, det har gått upp och ner som alltid men för det mesta har vi haft det toppen, gosmys och bra , ett mysigt år och ett fantastiskt år .
Ett händelserikt år, ett år som har fått mig att bli stark, lärt mig ett o annat och det lever jag verkligen efter nu.
Det finns så mkt o säga om 09 men nu lägger jag det bakom mig och hoppas att 2010 kommer bli minst lika bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback