Kan jag lita på dig ?

Vissa saker vill man hålla hemliga . Vissa frågar bara för nyfikenshets skull .
"Hur mår du?" O man svara "Nej inte alls bra" då blir det liksom inte földfrågor på det, det finns inget o säga tillbaka, vissa saker vill man inte berätta för alla, det känns som vissa saker vill folk bara veta för o gotta sig.
För att gotta sig i en annans människas smärta o sorg, dom bryr sig inte egentligen vad det hela handla om utan vill mest veta för att vara först eller sprida det vidare..
"Berätta inte detta för nån" o man vet att 10 min senare komma dom flesta veta om det .

Jag är en sån som har jättesvårt att släppa in nån, nära.
Jag öppnar mig väldigt sällan för folk, har tom svårt att prata med Fredrik vissa dagar om svåra problem o tankar
Det är skitjobbigt men jag är så rädd för att bli sårad, hårt .
Jag vill inte berätta min sorg för människor som sen skrattar åt den eller gottar sig i det .
Som inte bryr sig ett dugg hur jag mår, utan bara vill veta vad som hänt .

Jag vill inte släppa in nån som jag inte kan lita på till 1000% o det är få som jag känner som jag verkligen kan öppna mig för.
Det är inte lätt


Kommentarer
Lena

Gumman .. ja skulle aldrig skratta åt dig du vet att du kan komma och prata ja finns alltid..=) .. <3kram

2010-01-22 @ 07:16:48
M

tack söta du <3 det känns underbart o veta att du finns, o jag finns här för dig också gumman <3

2010-01-22 @ 13:25:17
Lena

<3

2010-01-23 @ 08:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback