Jag mår bättre av o älta, för stunden ..

Idag har vart en tung dag, för mkt tankar om allt, för mkt av det mesta
Tårarna som inte vill ge sig, utan rullar ner för min kind en o en
Tankarna som gör mig tokig och som inte vill lämna mig ifred

Man ska helst inte prata om att man mår dåligt, man ska le och se fin ut
Tårar kommer ingen långt på

Jag orkar inte längre, jag fick inte bearbeta det som hände, det bara hände liksom, idag har det kommit ifatt mig, idag inseer jag vad som har hänt, idag har det gått upp för mig att det verkligen hände oss .
Idag har jag fått klart för mig att det gick fel, precis allting .

Jag har verkligen mått kasst idag, leendet har flyttat och sorgen och tårarna har boat in sig , jag har inte fattat att det som hände verkligen hände, det händer ju inte oss, det skulle inte hända mig.
Vad kunde jag ha gjort annorlunda, vad kunde jag ha gjort för att förhindra ?
Ingenting och det skrämmer mig mest
Jag är rädd för livet vissa dagar, jag vill inte acceptera det som händer och sker men det spelar väl ingen som helst roll, livet rullar ju på ändå, oavsett vad jag tycker , det skrämmer mig som sjutton .

Det gör bara så ont, det gör ont i hjärtat, det svider på mina kinder och det gör ont i kroppen
Jag är tömd på det mesta , kan man byta batteri för att orka fortsätta ?
Jag orkar inte må såhär längre, dom dagarna vill jag lägga bakom mig, se framåt och vara glad
Vill inte mera

Varför just jag ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback