Ibland känns det bra.

Idag har det vart kaos hemma .
Det har inte hänt nått men mina känslor och tankar inför framtiden har inte sammarbetat med min vilja !
Dom kommer inte överens för 5 öre . Känslorna går åt ett håll o viljan ett annat , hur sjutton ska man veta då ?

Fick lite annat o tänka på när jag kila upp på jobbet o fick jobba några timmar, en riktigt skön kväll, en kul kväll .
Bra gäng och bra humör från allas sida . Timmarna flög förbi o efter kände jag mig glad och lättad, lättad att dom dåliga tankarna hade försvunnit o att dom inte har kommit tillbaka, det känns underbart .
Ibland är det skönt o jobba, få annat o tänka på, koppla bort privatlivet ett tag, skratta o ha kul uppe på bygget med alla (dom flesta) underbara jobbarkompisar man har runtomkring sig .

Mysgos, ikväll sändes Guldbaggegalan o dåliga jag visste inte det o missa första timmen, fan men den sista timmen va bra, får kika in repris programmet sen ..

Nej, duschen och sen Jon, Kate plus åtta barn .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback