En lugn dag, jag är sjuk .

Sjukling ..
Mår inte kalas idag, typiskt med första dagen i skolan o allt men men
Förkyld och mår allmänt risigt , öm i magen och mår lite illa , ligger i sängen o kollar på tv, lugnt o skönt , får inte i mig speciellt mycket mat heller, det går inte ner, liksom vänder sig i magen, är inte sugen men jävligt hungrig men det kommer upp lika fort igen, det är rart att va sjukling . Får hoppas det går över snart .

Fick hem mitt tröstpris idag från Catchup, vår P-tidning på jobbet så nu ska vi gå på bio .
Snabba Cash ska vi se, åh vill se den nu, har läst om den o alla säger att den är tokbra, Joel Kinnaman är ju med så klart filmen är bra o är den inte det så har man ju nå snyggt o vila ögonen på .



Det får bli en biobesök snart .
Nu har vi även bestämmt att i februari/mars ska vi till Sthlm o bo på hotell, vi ska ta en helg o bara rå om varandra, ha det mysigt, shoppa o äta gott.
Jag ser verkligen fram emot det! Förra gången gick det inte o boka men nu så
Åh jag vill att vi ska åka nu
Vi behöver åka , komma bort ett tag o bara ladda upp våra batterin och ladda om .
Äta gott och vara själva nån annan stans än hemma, då detta kommer bli kanonmys

Återgå till liggläge o sätta på en bra film
Idag lever jag på vatten och ipren .. mmm gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback