Drömtider.

Räkningar Räkningar o Räkningar, vart kommer alla ifrån ?

Idag har jag jobbat, som om det fanns tid till så mkt annat ? Njaa men tiden har gått så jäävla fort, passet var liksom bara över, skönt det.
En ganska lugn dag också .
I mars kommer allt vändas upp o ner, monsterpassen tar över ! 22-07 den är riktigt härlig.
Hoppas man får jobba den jämt, ja det vore nått det . Inte .
Kan lugnt säga att jag absolut inte ser fram emot detta o jag hoppas verkligen att kursen jag sökt blir av !
I mars kommer vi nämligen börja med dygnet runt öppet, varför i hela friden då ? Kommer ju bli ett häng för alla som inte har nånstans o vara, spec på vinter, kommer fan bli läskigt o jobba ..
Förstår mig inte på folk som bestämmer allting . Detta va väl inte det smartaste . Suger verkligen

Imorn ska jag träffa Suz, det ska bli riktigt gos . Det va inte igår liksom, saknar oss <3

Nä, sängen kallar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback