Dagarna går men inte jag

Ja vad säger man ?
Känner mig splittrad och helt tom, nära till tårar att bara bryta ihop
Hur länge ska det pågå ? Hur länge orkar man stå ut ?
Antar att man ska se glad ut, inte prata högt om hur man mår, orkar inte ljuga för mig själv längre.
Vill inte må illa över känslorna och vill inte må dåligt över framtiden .

Vem står o stöttar mig ? Vem tar emot mig när jag faller ?
Vem överhuvudtaget finns där när jag som mest behöver det ?
Ska jag vara ärlig så vet jag inte, det finns ingen där till 100 o det skrämmer mig.

Vet varken in eller ut längre .
Kan det inte bara få ta ett slut snart ?
Kan jag inte få se lite ljusare tider ..


Kommentarer
Marlie

Men herregud vad du bloggat sedan sist jag var in :)



Jag simmar gärna med dig hjärtat!

PUSS!

2010-01-16 @ 19:20:15 | http://marliie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback