2010 är mitt år !

Idag har det jobbats några timmar, söto Emma tog mina sista timmar, tack!
Så ikväll har päronen o mormor vart här, ätit gott, pratat massor och blivit mätta , en ritkigt mysigt eftermiddag.
Taco och massor med annat gott, jag rullar fram, haha .
Dessa myskvällar behövs verkligen .

Ligger i soffan o förösker hålla mig vaken till halv 21 då "Köping" börjar , får ju inte missa det men ögonen är inte med mig ikväll, herregud, skulle kunna somna nu ! Ofattbart trött .

Ser verkligen fram emot tisdag, förväntasfull och lite nervös, ska införskaffa mig lite material imorn på Åhléns, jag hoppas verkligen det kommer bli en bra kurs/utbildning . Bra klass o lärare.
Mycket som snurar i skallen, trodde ju inte jag skulle komma in för det första och sen att hon ringde i fredags o säger att det startat på tisdag redan. Kul men det kom så fort bara .
Undra hur mkt man kommer gå i skolan o hur mkt man kan jobba, vill ju inte säga hejdå till Donken helt .
Det vill jag verkligen inte, på sista tiden har jag trivts så jäkla bra, har verkligen tyckt det har vart skoj att gå till jobbet . Men nångång ska man väl därifrån och det är en början nu .

Nu ser jag fram emot detta stenhårt .
Ett nytt kapitel i mitt liv , 2010 är mitt år .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback