Tillbaka till verkligheten

Idag har det jobbats, det kändes som det va 100 år sen sist men det har gått bra, ganska lugn dag, skönt !

Helgen har vart väldigt upp o ned, det har varit en riktigt gosmys helg och det har varit en hemsk helg, det gosiga var att päronen o mormor kom över o vi hade mat o filmkväll, gjorde typ buffé med massor med gott, o mätta vart vi, tror alla rulla härifrån haha o vi dog i soffan, en kanonkväll och det dåliga kan va ta en annan gång .
Det behövs inte skrivas här, det finns för mkt nyfikna läsare, som mer gottar sig i det än bryr sig om själva händelsen .

Vår filmkvälls film var iallafall "I taket lyser stjärorna" har läst boken och till slut rann tårarna, det gjorde dom till filmen med.
En jäkligt bra, rörande och jobbig film . Se den !

Annars rullar dagarna på som vanligt, det är väldigt mycket jobb dom kommande dagarna, hur ska jag hinna med allt denna vecka ? Det är frågan, trist att folk blir sura bara för man inte kan pga jobbet .
Vill göra så mycket men hinner med så lite . Men men man hinner väl det man vill antar jag

Nej borde väl lägga mig, skallen dunkar så jag tror den ska lägga av snart, det är INTE skönt .
Hoppas på bättring under natten, att lägga sig med huvudvärk är det värsta jag vet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback