Rensning .

Ikväll har jag ägnat mig åt att rensa ur min garderob o det blev massa olika högar .
Slänga, ge bort, spara, sälja !

Skor, kläder och väskor o det tar aldrig slut, känns som jag rensar o rensar med det blir inte mindre, det syns typ inte o Fredrik tycker att halva garderoben har försvunnit så jag vet inte vad jag ska tro, haha !



Men det är kul att rensa bort ibland, att gå igenom garderoben grundligt o se vad som finns o vad som ska bort .
Hittar tom kläder man inte visste att man hade, det är skoj o vissa kläder önskar jag att jag kom i igen men det är nått jag måste göra åt själv .
Jag vill komma i mina jeans igen o det ska jag fan se till o göra !!!

Nu ligger iallafall saker o ting ute på Tradera (även det på bilderna) hoppas få nått sålt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback