Onsdag

Börja 08 imorse o trodde nästan att det va ett skämt när klockan ringde , att ha jobbat kväll i ca en vecka till att ställa om kroppen på detta vis kan inte vara hälsosamt men det gick bra och dagen har varit rolig, det har rullat på ganska bra heela dagen ! Till slut var vi för många så jag fick kila hem, 2 timmar tidigare, tack o hej !

Sen vart det storhandling, eller mest kvällshandling, så vi har precis haft en mysmiddag o jag är proppmätt .
En till jobbpass och sen ledig och på fredag ska jag o mamma, mormor till Uppsala o shoppa, det kan bli hur mys som helst och jag ser fram emot en tjejdag med mina bästa tjejor , toppengos
Så nu får gärna timmarna rulla på

Halv åtta hos mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback