Jobbiga timmar ..

Galen natt, en tung o jobbig natt , en natt som aldrig tog slut !
Timmarna har verkligen sega sig fram och jag har sovit sammanlagt ca 18 minuter, en drömnatt
Vi har pratat o pratat o pratat, vi har grinat och vi har pratat, om allt, helt galet, tror inte vi har pratat såhär mycket på alla dom 2,5 åren vi har varit tillsammans, tror det va lika bra att allt kom ut , att vi fick bli ur oss allt .
Vi kom en bit på väg, ett steg framåt o inga bakåt, det känns bra men samtidigt så knyter det sig lite i magen, jag mår illa och mina ögon är inte med mig idag, dagens jobbtimmar kommer bli tuffa o jag känner mig redan helt slut och tömd på all energi som kroppen en gång i tiden hade .

Tror inte jag har haft fulla batterier på evihgeter, har inte sovit speciellt bra alls dom senaste månaderna, känner mig trött, blek och hängig dygnet runt , känner mig död vissa dagar och vissa dagar orkar jag inte ens byta om från nattens kostym, jag orkar inte äta mat och jag orkar inte vara mig själv ..
Det tär, det gör ont och det blir en dålig vana som jag inte kommer ur

När ska det sluta ? När kan det bli som vanligt igen ? Kan det bli som vanligt igen ?
Oavsett vad som händer så kommer jag alltid att älska dig Fredrik



Kommentarer
S som i mes

Och vad som än händer älskar ja dig , Maria . <3



Du vet vänner är som stjärnor , man ser dom inte alltid men man vet att dom alltid finns där <3

2010-02-05 @ 10:27:20 | http://juniioor.blogg.se/
M som i mes

jag älskar dig <3

2010-02-05 @ 18:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback