Ett nytt jobb

Jag vill ha ett häftigt jobb
Jag vill ha ett jobb där jag bestämmer över mina egna tider, där jag kan komma o gå som jag vill, där jag kan bestämma över mig själv, där jag kan ha snygga kläder
Jag vill lära mig dricka Latte för det gör alla coola människor
Jag vill se viktigt ut o ta snygga outfits bilder varje dag
Jag vill ha långa naglar och en stor snygg klocka runt handleden .
Jag vill ha min förlovningsring på mig jämt o varje dag
Jag vill ha ett stort och snyggt kontor , tjäna massor med pengar och shoppa loss, köpa allt jag vill ha !!
Jag vill inte se pengar som ett problem i livet

Hm, borde kanske starta eget ? Göra min blogg till Sveriges största, hm, ja, drömma är ju inte olagligt

Ett kontorsjobb vore nått


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback