Det är en gåta i sig .

Jag vet inte hur man ska bete sig för att alla ska bli glada ! Det känns som man måste finnas hela tiden och dygnet runt för vissa människor men dom lyser med sin frånvaro när jag behöver stöd och tröst .

"Men du säger inget när du är lessen"

Nej men efter flera år som man kännt varandra så borde man väl veta hur man fungerar som person ?
Ärligt talat så tror jag inte vissa bryr sig man ska bara umgås för att ha en stor krets att röra sig med, tror inte det finns så mycket annat o hämta .
O enligt vissa får man inte vara lessen o vissa dåliga sidor när man "har allt" som dom säger , skulle gärna vilja veta vad allt är och hur en sån människa beter sig , för jag har då inte träffat på nån sån människa.

Jag trivs väldigt bra med mitt liv och det är jobbigt o tråkigt när vänner inte kan glädjas åt det, utan se det som ett problem att man har det bra, förstår inte varför man inte kan glädjas, kan man inte det för man själv har det dåligt ? Jag förstår det inte alls.

Jag skryter hellre om att jag har det bra, en sambo, ett jobb och ett fint hem, än att skryta om pengar o prylar .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback