Åh ge mig .

Jag vill ha vår .

Vårkänslorna flyger runt i kroppen, dom vill ut och känna värme och sol, värme som slår mot kinderna och rosröda färger vill fylla mitt ansikte ..
Jag vill hänga undan alla fula o tunga vinterkläder, vill ta fram kappor och höga klackar, jag vill kunna gå ut utan att frysa ihjäl .
Jag vill känna att solen håller mig varm, alltid
Vill känns nyutslagna blommor och fåglarnas kvitter , jag vill ha vår
Snön får gärna smälta bort nu, nu, nu , kylan får gärna flytta iväg o aldrig komma tillbaka

Åh , jag har så mycket olika känslor som vill ut , som vill välkomna våren, som vill hälsa på ett nytt jag
Som vill uppleva nya dagar med solen i ryggen

Nu längtar jag stenhårt och även om inte våren är på väg så är våren på väg inne i affärerna , så jag får iallafall drömma mig bort via shoppingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback