Visst finns mirakel..

Var ner till BM imorse, trodde kl skojja lite med mig när hon pep 06.30! Jaa jag är inte van med den tiden nu..
Kallt som fan o trodde nästan det var mitt i natten när jag stod o skrapa bilen.. Usch fifan! Men på ett sätt kan jag tycka det är ganska så mysigt också :)

Alla mått såg bra ut, hade ett SF mått på 38! O bebishjärta på 140 slag o hon är även fixerad. Så det går framåt.
Satt o prata en stund om allting, förlossning, oron, tiden efter, igångsättning, ja massor med frågor och funderingar som snurrar omkring i skallen som världens bästa BM kan besvara! Underbart.
Hoppas vi slipper igångsättning och hoppas vi slipper v 40 besöket nästa vecka, hon får gärna komma innan!

Annars så känner vi oss redo, väskan packad, allt är fixat så nu får vi bara vänta o vänta..

Snälla, kom ut nu, jag vräker sig snart, kontraktet har gått ut och det kan inte förnyas!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback