Ögongodis..

Underbara ting.
Älskar kläder, älskar skor, älskar väskor och enligt mig kan man aldrig få för mkt av det!!
Hur skulle man kunna få det? O även fast jag är irriterad på HM så kan jag inte sluta kika in med jämna mellanrum och sukta lite efter snygga nyheter och andra plagg som finns på sidan.
Tunikan och skorna som jag beställde hem sist var på tok för stora, synd, hade vela haft tunikan nästa helg, men det är bara att leta vidare! Den satt som en påse på kroppen.. Inte snygg för 5 öre, någonstans!

Nej, i stället är det dessa plagg och accesoarer som jag har gått och blivit en aning kär i!
Snyggt, lätt och bekvämt. Svårare än så behöver det inte vara och HM gör det ganska så bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback