Gosdag och Bvc besök..

Onsdag..
Imorn blir vår Saga redan 2 veckor, det är sjukt vad tiden går, vart tog dom veckorna vägen då?
Vi har iallafall haft väldigt fina dagar tsm och snart börjar älsk att jobba igen, det känns sådär, hade gärna sett honom hemma ett tag till, det skrämmer mig lite att vara själv men jag vet att det kommer gå bra, jag kommer ju klara det, det vet jag, men samtidigt så får jag en känsla som inte försvinner att det kommer bli tufft!!
Men vi ska inte ta ut nått i förväg, det kommer bli mysigt också..

Idag var Bvc här, prata och vi fick ställa alla frågor vi hade, så skönt! Vi fick mkt info om allt och hon som var här var jättebra, det kändes tryggt med henne. Vi vägde också lillskrutten, hon har ökat från 3150 till 3521 o det är bara på nån vecka, det är rätta tackter, min lillfia. Men sen äter hon ju en hel del också, aptiten är det då inge fel på o jag är nöjd o glad för det :)

Efter det kom min finaste Emma över o gosa lite med oss, Saga sov nästan hela tiden men det gick ju o mysa lite ändå! Det var varmt o gosigt i famnen så klart man inte kan vara vaken då inte. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback