18..

Höll på o dö när jag gick ut idag, fyfan va kallt!! Just nu har vi ca -16 grader, det är ju inte mänskligt.

Idag har det pluggats hela dagen, han även med en vända på stan! Länge sen man va där..
Satt på bibblan i ca 2 timmar, det är så lugnt o skönt där o det blir nog en tripp dit imorn med, får mkt gjort o det finns inget som tar tiden ifrån mig, såsom tv o dator!!
Så jag hoppas att allt läsande kommer ge resultat när jag skriver prov på fredag, känner mig ganska så redo :)
Blir lite läsning ikväll också.

Ett besök hos BM vart det också, underbara barnmorska! Alla värden och siffror såg bra ut så jag är nöjd, växer med veckorna o idag hade jag ett SF mått på 37! Skönt att det följer kurvorna.
Återbseök om 2 veckor, då v 39! Kan ju hoppas att skruttungen där inne har kommit ut då meeen det kommer väl inte hända!? När hon sa att jag kan gå över tiden till den 1 januari så kändes det väääldigt tungt!
Min kropp har redan börjat strejkat och göra ont överallt, så att gå över känns inte lockande, men det kan ju inte jag göra nått åt heller, får bara hoppas att hon vill träffa oss innan januari månad!
Jag tror stenhårt på den 28e och älsk tror på den 25e! Får väl se vem av oss som har rätt :)

Nej matlagning var det..


Kommentarer
mia sam ebba

hoppas det blir den 1jan du får bebisen

2010-12-01 @ 21:33:35 | http://skalbyshundar.zoomin.se/
Maria

Prata med bm om just det idag o hon sa att jag får gå som längst till den 1a januari innan dom gör nått !! men jag vill verkligen inte gå över så länge heller.. har så ont i hela kroppen just nu överallt, så gärna innan januari :)

2010-12-01 @ 22:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback