16..

Idag har det varit en såndär dag då allt liksom bara har gått fel..

Började med att jag trodde jag hade försovit mig men som tur var hade jag inte det, fixar mig och allt jag håller i tappar jag, borste, tvål, kam, nycklar, vantar, ja allt, det är som ett jävla träningspass o böjja sig ner, sen höll jag på o halka ute, bilen var lite småtjurig och jag vägrade gå i detta väder men till slut vart vi vänner.
Det var fullt på parkeringen vid Komvux men hittat en ledig parkering till slut..

Kommer ut från provet och nå jävla smartarsle har ställt sig ca 2 mm ifrån förardörren... Neej men jag kommer i alla fall inte in, så jag får klättra in ifrån passagerar sidan o på nått konstigt sätt så sträcker jag benet och kommer inte loss, tur att ingen såg mig, haha vilken syn! Det gjorde jääävligt ont..
Väl på plats på förarsidan så ser jag att rutorna behöver skrapas, det har under dom 2 timmarna jag skrivit prov frysit på ganska så rejält, jag vägrar klättra ut igen och backar lite till en tom plats där jag sen går ut o skrapar..

Herregud och allt detta innan lunch, galet.
Kommer hem och ska äta och fixa o dona, o detta med att tappa allting hänger kvar, ska fan inte röra nånting, allt bara glider ur händerna. Det är som om någon vill jävlas bara för att det är så jobbigt att böjja sig ner för o ta upp sakerna, till slut sket jag i't o nu ligger det lite grejjer här o där tills älsk kommer hem.

Det som faktiskt har gått bra idag är provet jag gjorde imorse i Omvårdnad, jag hade pluggat massor, taggad som 17 o beredd på att svåra ord, lagar och frågor men sen kom ju ingenting av det som jag trodde på, då kan jag känna mig lite besviken, låter kanske konstigt men när man har pluggat järnet och känner att allt sitter och inget av det kommer, ja då kan jag känna mig lite lurad. Men det gick bra ändå, mkt skriva bara men hoppas på ett bra slutbetyg nu :) Jag är nöjd med dagens insatts i alla fall.

Så ja, det har varit en ganska jobbig dag och kroppen har inte velat samarbeta för 5 öre nånstans.
Ont ont o lite mera ont! Men det är ju som vanligt då..
Så ikväll ska vi ha fredagsmys! Vi ska äta pizza och hyra film o ha massa gott till, det kan väl ändå inte misslyckas kan jag tycka.

Ha en trevlig helg allihop, för det kommer jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback