15..

Var över till mina föräldrar idag och hade lite lördagsmys :) Åt gott och hade massor med mys.

Jag o mamma var ner till en butik i Örsundsbro som alltid har haft stängt när vi har varit där förut men nu så! Hon hade allt sånt som jag älskar ljuslyktor, kort, skyltar av alla olika slag, kläder, barngrejjer, ja allt o lite till, och jag kunde ha handlat upp hela affären. Så mkt mysigt saker.
Blir absolut ett till besök dit någon dag, fick i alla fall med mig 2 ljuskronor hem, jättesöta, och ångrar att jag inte köpte 2 till och sen fick vi en bebisbody o strumpor, toksöta!!

Ikväll har det annars varit lugnt, storhandlat och nu har vi landat i soffan, ätit lite och kika film..

En dundermysig dag i ett fint vinterland.



Så himla fina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback