Lycka i bildformat.

Igår fick jag hem mitt HM paket med mamma kläder o det är fan dom skönaste kläderna jag har!!
Byxorn är underbara och jättebekväma!! Me like. Så nu har jag jeans till vintern. Gräääjt tycker jag.

Vi har även i veckan varit in på ett extra UL för att dämpa min oro, o nu är jag så otroligt lättad över att fått sett vår lilla skrutt tuss igen och vilken underbar BM som tog emot oss. Genomgo, jättesnäll och tog sig verkligen tid med oss och min oro. Underbart. Beundrar verkligen ställen som klämmer in en fast dom inte har tid, att man får komma in fast dom knappt har tid med lunch! Bäst! Så nu kan jag lägga ner min oro och njuta över att bebis mår bra och tummlar runt där inne i magen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback