Hur blir man hel?

Jag kan inte sova. Kroppen vill men inte ögonen, ur dom kommer bara tårar, en jäkla massa tårar.
Det svider mot mina kinder, ansiktet känns varmt. Jag vet inte varför o jag kan inte stoppa det, hur mycket jag än vill. Det är för mycket just nu, för mycket tankar, för mycket känslor, för mycket av allt. Jag vill begrava mig i sängen en stund, inte vakna upp förens allt är bra igen. Vill kasta bort all oro och rädsla men det går inte.
Hur mycket jag än försöker så kommer dom ikapp igen, dom finns där, alltid steget före. Jag vill inte.

Jag försöker verkligen men det går inte, det funkar inte, jag har tappat bort mig själv och det känns som det kommer att ta en evighet tills jag har hittat mitt riktiga jag igen. Hur orkar man?

Det finns så mycket mer att säga, skriva och tänka men inte här, inte nu. Jag försöker verkligen bli hel igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback