Höstens mysiga dagar är bokade!

Jag ser fram emot den här hösten. Den kommer bjuda på mycket gos.
Vi har massor med saker inplanerat och det kommer bli hur kul som helst.
Dessa dagar är spridda fram till December och jag vet att det kommer bokas in ännu mera mysigheter när höstens mörker faller sig på.

Vi ska;
Bo på hotell i Sthlm i 2 nätter, njuta och ha tid tillsammans (jag o älsk)
Gå E18-loppet
Åka kryssning med släkten
Fira födelsedagar
Åka till Sthlm o fira pappas fördelsedag och även då bo på hotell

Det kommer bli en kanonhöst och nästan alla helger i september är uppbokade, det känns härligt! Det känns som att september månad kommer svuscha förbi i en väldig fart men jag klagar inte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback