En mysdag.

En mysig dag på alla sätt o vis.

Gick upp och käka frukost i lugn i ro!
Ner till stan o träffa min bästa Emma, vi åt lunch o snacka om allt mellan himmel o jord, känner mig hel med dig vännen o våra armband bevisar det!! Älskar dig hjärtat.

Gick en vända o kika in utbudet och efter en sisådär 30 min var vi väl klara med Enköping, hurrääääj.

Ner till BM o prata, så skönt o kunna släppa sina tankar på nån som förstår och kan det där, som berättar och stöttar en i allt! Det är så skönt o sitta där o prata av sig om ALLT.
Fick lyssna på bebis hjärta och hon kunde även höra hur bebis tumla runt och hade gympa, o ligga still skulle hon då inte göra, skruttfia!! En mäktig upplevelse. Hon hörde tom hur bebis sparka, o jag känner då ingenting, med moderkakan i framvägg så blir det som en stötdämpare, tråkigt men kanske skönt?
Det kommer nog, fick min första rejäla spark i söndags iaf, helt underbart!!

Ska bege mig in i pluggets underbara värld och få iväg veckans uppgift..

En fin dag med andra ord.


Kommentarer
Emma

Med dig är jag stark! <3<3

2010-08-13 @ 11:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback