Blandade känslor.

Igår var jag förbi jobbet en sväng. Känns som det va 100 år sen sist, jättekul att träffa alla igen.
Har vart lite blandade känslor om allt sista tiden, jag vill bli klar med plugget men samtidigt vill jag inte förlora jobbet, alla sköna människor, allt kul och allt som hör till! Men nu vart det bestämmt iallafall och jag är ledig året ut för plugg, det känns skönt men samtidigt tråkigt.
Nu kan jag o ska jag fokusera 100% på att göra plugget så bra som det går, så länge som det går!

Vi får väl se i framtiden hur allt blir, hur allt kommer bli och hur allt visar sig.


Kommentarer
Patricia

Gumman, du fixar de! Ibland kan man inte göra allt samtidigt ut ibland behöver man bestämma sig för vad man behöver fokuseras på just nu. Se de bara som du får jobba senare. Vill ta en fika. Vi har massor att prata om gumman<3

2010-08-13 @ 13:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback