Vinter igen då

Idag har det snöat, om nån har missat det tänkte jag.
Maten står i ugnen, vitlöksmarinerad kyckling med klyftpotatis (: Det luktar gott så hoppas smaken blir ännu bättre, så nu får gärna älsk komma så vi kan äta

Ikväll ska jag o mina underbara gummar gå på bio, alltså mamma o mormor, vi ska ha en tjejkväll o jag ser fram emot det mest, vi ska kika Alice i Underlandet, tyvärr inte 3D men det får gå ändå, kommer bli tokmys, måste få lite annat o tänka på några timmar, veckan har varit upp o ner och igår jobba jag för första gången på 100 år kändes det som, men det gick bra o det va kul, kul o träffa alla o få skratta av sig några timmar, mysigt!

Imorn är jag nog redo för att skicka iväg näst sista uppgiften till skolan, sen är det snart dags för prov, jag känner mig nervös redan nu, men det är väl bara bra det, det ska gå vägen, jag ska klara provet!!

Myskväll ikväll o jag ser fram emot det mest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback