Pluggmorgon.

Som sagt, så leker kroppen med mig just nu. Har haft en jättedålig sov natt och jag vaknar klarvaken 07.00!!
Det är jättekul, verkligen. Varför?

Men då finns det ju tid för o plugga ostört så det har jag gjort nu och uppdrag 2 är iväg skickat för rättning, det känns riktigt bra, spännande, lärorikt och kul, jag ser fram emot varje nytt "kapitel" och det känns bra
Jag får lära mig nått på djupet, ingående och nått som ger mig nått tillbaka, jag är mer är nöjd
Det känns som jag har hittar rätt utbildning för mig, detta kommer ge tillbaka ännu mera än vad jag nu läser, åh jag vill vara klar nu så jag kan börja jobba med det på riktigt, eller iallafall ha en praktik period.

Så nu är helgens plugg nästan klart, har gjort ett schema med hur många timmar / sidor jag ska läsa för att inte lessna och det verkar som att det funkar, ibland vill jag inte sluta, ibland vill jag knappt börja, men det går upp och ner, som allt annat i livet. Det känns iallafall, just nu, väldigt kul.

Idag blir det en vända för lite storhandling på Apoteket, förkyld som ett jäkla sönderfrasat höstlöv på sommaren och som vi alla vet, dom mår ju inte speciellt bra inte, dom små liven.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback