Bästa helgen på länge

Påsken är typ över, mår illa över alla påskägg haha men då får man väl skylla sig själv..
Det har vart en underbar helg, i fredgas vart det påskmiddag hos mina föräldrar med massor o gott o äta, man åker då aldrig därifrån hungrig. Påskäggsletande och massa gos
Vi sov kvar, riktigt skönt o slippa åka hem på kvällen (o båda fick dricka)
En kanonmysig fredag med härligt sällskap o massa gottis att bli mätt på

I lördags så pep kl 08, trött som 17 o en aning småseg, upp o fixa oss och sen till Enköping, åt frulle på Drott och inväntade tåget till Sthlm.
En perfekt dag o jag hade vårjackan på mig, väl inne i stan så hängde den mest över armen, åh underbara dag!
Vi strosa runt, shoppa, sola oss, fika, drack öl/cider och åt jättegod buffé på Pong!
Idag trivdes vi i livet, en lycklig dag, en kärleksfull dag med en underbar sol som spred kärlek o glädje.
Älskade lördag, underbara lördag och mycket shopping vart det
Innan vi tog tåget hem vart det lite dricka o spelande på O'learys på Centralen, gosgos

Igår vart det ännu en påskmiddag med Fredriks familj, gott och mätt (:
Trevligt hade vi, gick en promenad ihop i det sköna vädret, prata om allt o inget o hade en bra kväll

O idag har det snöat, faaan, det förstörde den perfekta påskhelgen..
Blir less, men vi tog oss ändå upp till Drott o käka frulle, så skönt o slippa göra det hemma ibland, lite vardagslyx tycker jag, sånt man ska unna sig då o då, det är ju så mysigt!

Hoppas ni också har haft en bra helg, min har då varit helt underbar (:


Kommentarer
Lynn

ååh vilken mysig helg du haft :) jag och robban åt också frulle på drott i lördags, fast klockan 6 efter jobbet :) hoppas vi ses någon dag :) kram

2010-04-06 @ 10:41:37 | http://wisewords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback