Va inte snäll bara för att du måste !

Jag är inte guds bästa barn, jag har gjort misstag som jag ångrar flera gånger om, som jag måste stå ut o leva med, jag har gjort dumma saker i livet men jag har alltid försökt ställt allt till rätta .
Vissa saker funkar, andra inte .
Vissa vänner förstår andra bryr sig inte .

Jag har stött på många olika former av falsk och ytligheter, jag har varit på botten för att sedan ta mig tillbaka .
Jag söker ingen tröst eller medlidande , jag vill inte ha vänliga ord om att allt kommer lösa sig, kämpa på osv , sånt hjälper sällan när det är som värst .

Jag önskar bara att nån kunde förstå och bry sig på riktigt ! Det känns som vissa saker gör man bara för att låta eller verka snäll, att man känner att man måste, gå med i strömmen och göra som alla andra, göra som man blev tillsagd, uppfostrad !!

Galet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback