Ska in en rubrik här ..

Trött men samtidigt superpigg , Beck rullar på tvn, här sitter jag med datorn i knät, det är tyst o mörkt, älsk sover och jag mår illa !
Kl är 03.00, har sovit ca 2 timmar, vart fan tog sömnen vägen då ? Vad hände där ?
Jag vakna upp med ett jätte illamående och kunde inte somna om, vatten löser det mesta, gott !

Jag vill att det ska bli morgon nu, så älsk kan komma upp o kramas lite med mig, hyra film och ha en gosdag tillsammans, känns som det var evigheter sen vi hade egen tid, bara han o jag, bara rå om varandra, älska varandra och bara vara , saknar det och behöver det ! Mest nu , äta romantisk middag , levande ljus och lugn musik. Åh, ska nog köra en överasknings middag åt min underbara sambo nåndag, det är han värd, han står ju ut med mig ..Det säger ju en hel del ! Haha ..

Idag har jag tänkt jättemkt på julen, en mysig , en av dom mysigaste dagarna på året !!
Vi ska fira julen hemma hos oss iår , här hemma, i vår lägenhet, det ska bli dundermysigt, vi ska ha riktig gran och vi måste köpa massa julsaker, det vi har är två ljusstakar, kommer man ju inte långt med, måste köpas stjärnor, gardiner, tomtar o saker som hör julen till, o mormor o jag brukar alltid baka kakor lagom till jul
Gos ! Det roligaste är att köpa klappar o slå, slå in dom fint och personligt , kanske ett besök på Panduro :)
Åhh vill ha jul nu, det är så jäkla toppenmysigt .
Långt kvar men det kommer gå fort, turbo fort , snart sitter vi där, på julaftonsmorgon , ååh längtar .

Justja på måndag ska jag till frissan kl 10, ska bli så kul o bli lite omgjord, färga o klippa, kommer bli så bra , det blir det alltid efter ett besök hos Alexandra, tror mitt hår mår sämst, slitet och fult bara .. Så det behöver lite ompyssling , sen blir det et besök på AMS , ner o redovisa hur jobbsöken går.

En annan sak som är dryg är att när vi köpte datorn så fick vi ju alla program med, typ som pröva på i 60 dagar eller pröva på 60 gånger ! Nu har vi 8 ggr kvar på word, känns kiss, o det betyder ju att vi måste köpa ett program paket nu så vi får allt de där igen, kostar typ tusenlappen, suck , vi behöver verkligen alla pengar vi kan få just nu, så det får bli en annan dag, men måste ha det ! Hm ..

Jag är inte ens liiiiite trött .
Allt löser sig .






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback