puckon finns det gott om .

Måste bara säga en sak ...

Att det finns många puckon, vet vi ju alla om men att alla kom till jobbet imorse var nå nytt !
Har nog aldrig blivit så otrevligt bemött (av nån gäst) som jag vart imore, först kommer en snubbe, skitstressad, beställer o sen blir han arg för jag upprepar hans beställning ;
"lyssnar du inte ? "
"jo men du beställde först det o sen inte" osv.

Börja plocka ihop hans beställning och han fråga om mjölk i kaffet o jag svara inte, då vart han tokigt,
inte så han visa det så men man märket det .

Jag tog nästa gäst o börja sen plocka ihop beställningen då hon ba " lite mjölk tack " o jag nicka, o han snubben direkt
"neej hon lyssnar inte , hon hör inte "
varav jag svara att jag hör men med ett headsett på med bilar som brummar och andra som beställer så är det svårt att höra ALLT !
Då vart han tyst, fan, stå o va störig !
Han fick sina grejer och la ner kaffe koppen i påsen (?) slängde åt sig påsen, kaffe rinner ut, hans skäms o sticker. Vad håller vissa människor på med ?

Nästa ljushuve kommer och är skitstörig för jag inte kunde menyn till 100 % det va skandal och det va dåligt och vet inte allt han sa ! Jag mena att om vi båda hjälps åt så kunde det har gått lättare, neej då fick jag skäll för det också, men hallå ?
Kan väl förfan inte hålla koll på allt i skallen ??

Nej nu blir det sängen !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback