Att det jämt ska komma nått emellan !

Dagen vart inte som planerat, väldigt synd, fick avboka ett ganska viktigt möte som jag egentligen hade kunna gått på !! Men som tur va så hade hon en ny tid på onsdag efter jobbet, tur det !
Ibland ska man nog inte planera , det blir liksom aldrig som man tänkt sig :)
Så idag har vart en ganska tråkdag, vart hemma o pyssla, kika tv o ute en sväng .

Laga värsta goa maten till älsk o mig, hitta lite i frysen som jag slängde ihop o det visade sig bli kanongott .
Så kan det gå, har en dold kocktalang inom mig ;p

Imorn jobb iofs jobb resten av veckan med, skönt på ett sätt, jobbigt på ett annat, o på lördag blir det röjj röjj, kanske kan bli hur skoj som helst ..

Nu blire bolaget.


Kommentarer
Marlie

Förlåt, förlåt, förlåt, förlåt hjärtat!! Känner mig urusel. Patrik hade några kalasinbjudningar som skulle ut till några ungar, och så var det två grejer till han skulle ha skjuss till :( :( :( Sorry!



PUSS

2009-09-07 @ 19:17:08 | http://marliie.bloggagratis.se
Maria

men det är ingen fara vännen :)

känns som vi aldrig kan ses o kännas jobbigt, saknar oss !! <3

2009-09-08 @ 15:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback