871008

Filmen var inte jättebra men maten vad god !! Nu är jag supermätt o vi sitter o bråkar om vad som ska visas på tv , jag vill Idol o han vill Superstars och det har resulterat i att vi inte kollar på nått av dom ! Ja det är en typisk kväll for oss, haha men men nån får ge sig o denna gång blev det jag men så är det ju alltid !

Har ju en HM katalog som väntar på mig så jag får väl inta den i sängen då , fan superstar suger verkligen stenhårt o älsk vill inte erkänna det, haha han vågar inte erkänna det !

Det märks verkligen att det är höst nu, så mörkt som det blir tidigt o så kallt som det är , det är jobbigt för jag tyckte sommaren var för kort, men det är den väl alltid ? Nu äre slut på sena sommarnätter där man kunde bära kjol o kofta, brr nu fryser man ju både det ena o det andra av sig , o jag som fick hem ett par leggings idag, hatar nu mera jeans, det funkar inte, sitter osnyggt , gör ont o är bara jobbiga , kan man slippa så gör jag gärna det :)
Får se hur vintern blir, får väl hålla mig inne, pga byxlöshet, haha eller ha massor med lager på lager, fast oftast så fryser jag inte om benen, det märker man först när man kommer in i värmen, då känns det som att benen fortfarande är kvar ute o kylan ...

Ett till tecken på att det är höst är att det snart är Mickelsmäss i vår lilla by, det är mysigt, även om det mesta som sälj är, ja inte så mkt o ha, så är det ändå skoj o gå o kika lite, fast den helgen jobbar jag så det blir inget iår men dagen innan, på lördagen, fyller min morbror år, så vi ska över dit en sväng, kan bli kul .

O snart, eller snart men den 8 oktober, jajemen, glöm inte den dagen, då fyller jag ÅR ! :D
Har ju redan fått en present o det va frissbesöket i måndags, fick av päronen o mormor, å det är ju inte billigt o gå till frissan idag men ack så bra det blir.
Undra vad jag får av älsk, hihi hoppas på nå gos .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback